Цей івент для вас якщо ви

  • Підприємець і бізнесмен і шукаєте нові інструменти просування своїх товарів і послуг
  • Маркетолог, який хоче дізнатися про бренд все, щоб потім використовувати отримані знання в роботі
  • Керівник, який планує кардинально змінити стратегію розвитку своєї компанії
  • Власник малого/середнього бізнесу, який давно мріяв просувати свій особистий бренд
  • Власник підприємства і ставите перед собою амбітні цілі зробити прорив на ринку за рахунок нового бренду
  • Хочете дізнатися про те, які можливості відкриває розвиток бренду і як працювати з брендами без помилок

Що ви відкриєте для себе

  • Які вимоги сьогодні пред'являє ринок до бренду. Що користується особливою популярністю, що затребуване, а що вже неактуально.
  • Які інструменти керування бізнесом краще використовувати. Щоб не нарватися на маркетологів-самоучок і рекламні агентства-одноденки, які дають нульовий результат.
  • Як працювати з брендами максимально ефективно. Навіть якщо бюджет мінімальний, терміни підтискають, а довірити просування бренду просто нікому.
  • Ви розберете на практиці успішні кейси розвитку брендів в сферах продуктів харчування, електронної комерції, рітейлу, нерухомості, банкінгу і В2В.
Забронювати квиток

Поки ви бронюєте квиток за старою ціною. Вартість квитків підніметься через:

 Відео-запрошення від Андрія Федоріва

Дивіться, надихайтеся, записуйтеся!

Відео-запрошення, дивитися

Розглянемо такі теми,
проблеми, питання

Блок 1

Як жити? Бренд як інструмент змін

  • Життя, статут людей і що з цим робити
  • Нові герої і чому вони ними стали
  • Знаю — Хочу — Плачу. Модель AIDA

Блок 2

Папа бренду

  • Типи власників бізнесу
  • Чому папа бренду?
  • Проходимо тест на папу
  • А чи потрібен маркетинг-директор? (потрібен)

Блок 3

вiдрiзняйтеся!

  • Стратегія = Ідея. Як знайти свою унікальну ідею

Блок 4

Добротний кейс

  • Перемоги і провали культових брендів

Блок 5

Споживач

  • Ода дослідженням
  • 8 джерел правдивої інформації про споживача
  • Як шукати інсайти. Кейси гарних і поганих

Блок 6

Стратегія

  • Ціна — цінність
  • 5 рівнів унікальності бренду
  • Як зробити творчий прорив
  • Прості інструменти для вигадування

Блок 7

Типові стратегії

  • Можна вибрати типову стратегію і наповнити її змістом. Розберемося, як це зробити

Блок 8

Brand Experience

  • Задоволення = результат МІНУС очікування
  • ПЕРЕВИКОНАННЯ замість ПЕРЕОБІЦЯННЯ
Хочу на iвент!

Поки ви бронюєте квиток за старою ціною. Вартість квитків підніметься через:

Хто спікер?
Андрій Федорів:
знає про бренд все!

  • Власник незалежної креативної компанії FEDORIV (створена в 2010 році)
  • 5 років на керівних посадах в міжнародних агентствах Adell Saatchi & Saatchi, Bates Ukraine, Video International Україна, United Communications Group
  • Наймолодший володар премії «Слід у рекламі» за особистий внесок в розвиток рекламного ринку (2007 рік)
  • Викладач маркетингу в Києво-Могилянській бізнес-школі (2005-2012 рр.)
  • Голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції (2012-2016 рр.)
  • Засновник FEDORIV Hub - унікального майданчика, що об'єднує суспільний мультимедійний простір і офіс компанії FEDORIV (2014 рік)
  • Автор освітнього проекту BrandFather і YouTube-влога — пропаганди підприємництва — FEDORIV VLOG
  • Відкрив представництво FEDORIV в Берліні (2018 рік)

Брендів в портфоліо з якими
Андрій Федорів працював:

Подивіться, як проходять
зустрічі
з Андрієм Федорівим

Мій формат!

Поки ви бронюєте квиток за старою ціною. Вартість квитків підніметься через:

Що говорять учасники BrandFather

Учасників за три роки

Для своїх івентів ми вибираємо
кращі зали

Скільки коштує участь в BrandFather 2019

Оберіть пакет
VIP
Бізнес
Економ
Зараз:
$350
$249
$150
З 27 листопада:
$400
$299
$180
Роздатковий матеріал
Місця ближче до спікера
Кавабрейки
Сертифікат від Андрія Федоріва
Автограф-сесія
Фуршет зі спікером
Окрема стійка реєстрації
Безкоштовна парковка
Замовити
Замовити
Замовити

Оберіть
найкраще місце

Способи оплати:

Купити квиток!

Поки ви бронюєте квиток за старою ціною. Вартість квитків підніметься через: